Wednesday, June 18, 2008

Kembali bertugas.

Seminggu lebih aku tinggalkan opis ni.

oh, malam tadi ku baru sampai dari Perak. Sebelum tu aku di Nilai.
ni gambar sekitar di majlis di sana.

sibuknya macam konvokesyen. kami naik bas, 5 jam++ perjalanan sehala. sakitnya tulang belakang ku. dapat aku khatamkan majalah Pa&MA dan Anis Jun.


penat sangat malam tadi. tidur dengan tak menentu, sykur aku terjaga pukul 5.15pg. Malaikat kejut kut- suruh sahur sbb kena ganti posa. sedang aku mimpi betulkan komputer dan jari sedang pegang jumper komputer, aku terjaga... tgk2 sedang kepit jari - tapi jumper tertinggal dalam mimpi.

:D

banyak nye keja nak buat.

Nak buat:

* semakan student praktikal dari web.
* specs senggaraan ***
* specs senggaraan *******
* jawab aduan pelanggan - saje nak bg ICT kerja
* dan lagi
* dan lagi
* dan lagi


oooo tadi ada taklimat . opsyen. Nak pencen bile ek? 56? 58?
aku perlu sign borang opsyen tu. pastikan hantar sebelum 30 jun ye.

pastu, masuk2 opis dgr lak cita tak best.
eh orang ni kan, dah besar2, da jadi abi, ayah, masih lg perangai camtu ke. main gaduh2, main puak2, main boikot2. boleh tak buang sikap baran dan rasa diri bagussss tu????????????

aku dah tak larat nak pikir benda2 camni.
kang sampai kat bos besar kang, aku gak kena jawab. ada sapa nak tolong jawabkan tak? sila angkat tangan.

tak pun, tak seronok le keja dalam satu pejabat, main masam2 muka.
Opis rumah kedua kita, kalau korang dah masam2 muka, mana le ada mood nak wat keja, pastu malaikat pon tak nak masuk bawa rahmat.Allahuakhbar. aku dah letih.

ada tak opsyen 35 tahun ek?????

0 comments: