Wednesday, July 23, 2008

Heroku Jatuh !

Lepas abang pergi keja malam tadi aku jalankan kewajiban ku solat Isya' dekat2 jam 11.30 mlm. Sebelum tu sempat aku menjamah dekat2 sebijik Raja Buah (durian lah). masa lalu nak amik wudhu' tak tahan aku dengan renungan buah tu :P

Lepas solat aku melayan Nurin, pura2 la tidur sekali supaya dia lelap dan lepas tu dapat aku kemas kain baju yg melambak.

Tiba2 je aku dengar, benda jatuh. Ya Allah, Adam jatuh buaian.

Cecepat aku bangun nak angakt dia. Dalam keadaan tertiarap, dia pandang2 ke kiri, ke kanan, dengan mata separuh terbuka, blur, mengantuk. Bila angkat dan letak atas katil, dia terus sambung tidur. Hai adam, adam, bikin ibu cuak je. Satu bunyi pun tak kuar dari mulut dia. Ngatuk sangat mungkin. Syukur lah tak de apa2 yang tak kena kat dia.

gambar kat kedai (terkenal dengan Nasi Goreng Kerang nya).
balik keja semalam aku mintak abang anto makan kat sini.

0 comments: