Thursday, August 14, 2008

Herbalife


Last 5 months aku eager nak being slim. during the process, im getting pregnant pula. then macam mana aku nak jaga spy jangan memboyak badan ku naik lepas deliver nnati, insyaAllah.

a hard job lah.

haritu aku kena stop taking JDM 5, since, pregnant woman tak le amik.

aku buat survey, baca blog orang dan sebagainya, then aku temui jawapan.

:)

My senior masa di UPM dulu, 10 years dia punya berat badan dalam rangking 80kgs. Now dalam masa few months, berat dia sekarang 57kgs. Marvellous kan.

Then aku decide nak ambik Herbalife. Selepas di consult oleh kakak senior ni, aku buat deal utk jadi member.

Herbalife adalah makanan kesihatan, pemakanan sel

Yang penting boleh diambil oleh ibu mengandung dan ibu menyusu bayinya.

Lengkap dengan vitamin yang diperlukan oleh tubuh.

Elok juga untuk bayi dalam kandungan (kulit bayi akan cantik-told by consultant)


oh, tadi En Nasir (adik kepada senior ku, juga senior kat sekolah ku dulu, also close friend abang) datang consult aku, how to take the shake.

0 comments: