Friday, May 22, 2009

early bird

Among all the kids, dia lah the first, bila bangun pagi hari saya nak bekerja. tapi Alhamdulillah,
he didn't bother. saya boleh buat morning job saya easily but with condition biasa, dah menyusu dan berinya 2 candunya : puting dan bantal busuk. And 1 lg condition, jangan regunya (si kakak) terjaga sekali. Nanti saya boleh jadi itik nila pepagi buta, mula la mulut saya mengomel tanpa henti. Itu gambar sempat saya snap, dia sedang tunggu saya bersiap sebelum hantar dia dan adik dan kakaknya ke destinasi memasing. Suka main songkok ayah.
Dan malam semalam ada pulak si rama2 cantik dok landing2 dalam rumah, memula ia landing atas lantai. Suka si adam, terkekeh2 ketawa pegang2 butterfly nih, kot tak tahan gaknya ia terbang ke dinding. Orang kata kalau ada rama2 dalam rumah ada orang nak datang, hmm tapi biasanya tu rama2 kaler coklat. tapi rama2 ni kaler hitam with white dots.

0 comments: