Thursday, May 7, 2009

Cloth Diapers Lunatots saya akan diganti

CD red anak saya (favourite colour), telah tetas getah di bahagian pinggang masa baru beli tu tapi ada la dalam 3 kali pakai.... ok masa tu saya cuba fix sendiri boleh.

Lepas sebulan lebih pakai sekali (CD yg sama) tetas pula getah di bahagian peha. kali ni saya tak reti nak fix kan sebab getah tu agak panjang nak tarik balik ke tempat asalnya tak boleh. agak frust juga, sebab baru berapa kali pakai dah jadi gini

naik keja saya cit cat dengan seller saya has .

has kata CD lunatots first batch ada sedikit yg bermasalah, dan saya bukan org pertama yg mengadu dengan dia. utk second batch Lunatots dah improve so akan tiada masalh macam ni lg. dan ia akan still improve utk batch ke 3.

good news nya saya punya CD kaler merah tu akan diganti dengan yg lain. so tak yah la saya frust lg.

0 comments: