Sunday, June 21, 2009

Kupu-kupu malam

Malam sabtu yg lalu kami keluar ke bandar Muar, rasa teringin nak makan pizza yg baru tu.

Teringin juga nak jengah koleksi tudung yg di gantung2 kat booth kedai dlm Wetex. tak banyak pilihan tapi saya sambar juga satu.

Ada pulak jualan murah 1/2 jam adri AKEMI kat situ potongan 50-60% kalau tak silap. saya sambar bantal 2 bijik saje.

masa saya sedang bayar, ada satu budak (chinese) terjatuh dari atas meja cashier . mummy dia silap park punggung dia - kes tak perasan. mungkin dah kalut dalam hingar bingar jualan murah tu. Tp jelas kat telinga saya bunyi kepala dia yg jatuh menjunam atas lantai kedai. Meraung tak ingat. confirm sakit gile. kasihan. terasa dirobek2 hatiku mengenang betapa la sakitnya dia.


masa kat pizza adam buat havoc. main sudu garpu dan pisau pizza.. dah le ramai orang malam tu. hehe sebenarnya kalau anak dah ramai gini kena pikir 15 kali nak keluar. en suami sabau eh melayan Adam, saya layan Adib yg nyorok bawah meja (nenen tak berenti2). Nurin pulak kebosanan dan berzikir nak balik rumah nak minum air anggur. makcik kecik ni tak makan pizza.















0 comments: