Sunday, June 28, 2009

Terkenang...

Saya ke sekolah menengah saya pada hari sabtu tu... Budak2 kena sekolah (ganti cuti hari raya akan datang ni). Ada hari terbuka.

Datang bukan sebarang datang, datang jadi wakil SIL saya amik result periksa 2org anak buah suami, since SIL tak dapat hadir, injured sebab accident minggu lepas. Hahahaha terperanjat anak buah saya sebab mak sedara dia yg garang ni datang jumpa cikgu depa....








Sempena hari terbuka jugak, bebudak sekolah ni meniaga, cam biasalah kan... Buat saya terkenang zaman sekolah sekejap. Siap ada lagu2 lama zaman 90 an diorang putarkan. Teringat lak pakwe saya dulu tujukan lagu Terasa - Ukays utk saya di hari terbuka masa saya form 3. Berbunga-bunga hati masa tu... Hmmmm pakwe tu le jadi teman hidup saya sekarang.



Nurin, ni lah sekolah ibu dengan ayah dulu......






0 comments: