Tuesday, August 18, 2009

Penantian itu satu penyeksaan

Di kala ini saya masih menanti en suami, Nurin pulang. dah lewat malam. Anak2 teruna saya dah lena dibuai mimpi. dah la handphone tak boleh call out - boleh juga kalau nak sambung telefon rumah tu utk call, tp dah namanya malas, semua tak menjadi.

Kata nak jemput anak sekejap je kat rumah MIL, agaknya dia tertidur kat sana. Saya dah siap2 tutup pagar dan mangga pintu siap2, persediaan kot2 memang dia tak sedar dan tak balik malam ni.

Saya dah berkira2 malam ni, kalau sidia tak balik mlm ni, subuh2 esok pun tak sempt juga esok saya saya pergi kerja bawak kereta dia. Walaupun sebenarnya kurang berkuasa nak memandu kereta gear manual.

dalam hati ni cuak juga, sebab dah hampir 2 bulan berteman di kala malam.

hati kena kuat lah puan bina oiiii ....

selamat malam.

0 comments: