Wednesday, October 21, 2009

Sayang anak tangan-tangan kan

Adakah kerana ikut pepatah tu makanya si anak yg baru berusia 3 tahun ditangan, mungkin di kakikan sekali sehingga meragut nyawanya. Saya mahupun sesiapa saja akan tidak sampai hati nak menatap lama wajah anak yg tak berdosa dan tak tau apa2 tu, lebam sana sini, pecah bibir.
Jadi tak sanggup nak pastekan apa2 gambar arwah di sini.

Sanggup pulak tu kata orang lain yg berbuat durjana. Manusia apa tah kamu ni.

Kasi potong tangan dia hidup2, boleh????

Disaat si comel menagih kasih, bermanja mesra, bergurau senda, dia pula di palu tanpa belas kasihan. Maut telah menjemput dia, jika tidak berpanjangan deritanya.

4 comments:

Wawa said...

kak, yang marah sangat si ibu biarkan si anak diliwat lelaki durjana itu.

takde hati takde peraasaan ke diroang ni semua??

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

mamang geram betul ngan mak arwah..tak der perasaan langsung..tiba2 teringat anak saya Jannah yg pun umurnya 3 tahun..

salam perkenalan..orang muar jugak ker??

bina said...
This comment has been removed by the author.
bina said...

ya iena, orang muar. purely muar.salam perkenalan.

zura@wawa, tulah, leh lak tadi kat berita nmpk dia nangis tgk gambar anak dia dlm s/khabar. agak nangis sebab ko dah kena tangkap ke kesal pasal si anak.