Friday, January 8, 2010

Tidur luar bilik

Apakah salah saya hinggakan terpaksa tidur diluar bilik malam tadi.

isk...isk...isk..

sedih......

:(

Malam jumaat, saya menghukum diri tidur diluar......


Ni la kerja budak lelaki yg kecik 2 orang tu. Bukan kerja ayah nya ya.


malam yg begitu mengharukan....

boleh Adam dan Adib pakat bangun jam 2 pagi, sorang merengek, BF tak nak, apa pun tak nak,

sorang lg mintak diurutkan tangan kanannya (Adam), tak boleh berenti, nanti dia merengek.

sampai jam 3.45 pg saya yg tidur2 ayam, sambil BF sambil mengurut. Urut hand to hand eh, bukan urut B2B

:P

en suami, saya kejutkan dia untuk bersama2 melayan kerenah the boys....

akhirnya dia juga yg dah keletihan disiang hari, mamai2 melayan mereka.

ajaibnya, si adib boleh pulak senyap bila bayangan saya tak ada depan dia.

telinga dan nafsu tidur saya dah tak boleh tahan dengan rengekkan dia,


akhirnya saya dengan adam tidur atas karpet luar pintu bilik. terpaksa lah rela tinggalkan tilam King empuk yg baru 2 hari beli.

Hampir jam 4.45 pagi baru mata ni dapat lelap, sbb si Adam pula berzikir di luar pintu bilik panggil ayah, ayah dan ayah...... mungkin musykil kenapa ayah, adib dan kakak tak ikut tidur luar bilik bersama kami.



0 comments: