Sunday, April 13, 2008

Ahad dan PIKOM PC Fair Muar

OOOO...harini tak larat sungguh nak buat sarapan. tepat jam 7.20 Handphone ku, aku terus dail HP abang. "bang hari tak larat nak buat sarapan. tolong beli roti canai boleh? lagipun dah lama tak makan roti canai"-....buleh......

harini Adam tak nyenyak tidur, baik atas katil ke, dalam buai ke, sekejap je dia lelap dan pastu bising2...

ooo.... tak kenyang menyusu, biasanya aku akan backup dengan susu formula. tapi semalam susu dia dah habis.

tengah2 hari yang agak panas tapi macam nak ujan, aku bawa 2-2 baby ku ke kedai, beli susu Adam dan pi isi petrol. dan balik tu juga aku bancuh susu 4oz dan adam tidur panjang sikit.


PIKOM PC Fair

lebih kurang jam 4 ptg mak call nak mintak hantar ke PIKOM PC fair Muar.
"mak nak beli komputer ke" - "taklah nak tgk Li (sepepuku) berjaga kat PC Fair je"

jam 7.30mlm kami sampai rumah mak dengan membawa pulang...

1. Sebuah Notebook Compaq
2. Sebuah HP 3 in 1 printer
3. dan sebuah Printer HP B& W

yg no 1&2 tu utk adik2 dan yg no 3 tu aku punya....

biar betul!!!!!!!!!!!!!!

RM2K ++ abih. guna card leeeeee.......

0 comments: