Saturday, August 30, 2008

Aktiviti hujung minggu ku

Pepagi lepas sarapan , aku start membongkar barang2 di bilik. Pilih2 mana nak pakai lagi, mana leh buang. yg mana tak perlu dalam masa terdekat nak angkut pi rumah kami.

Lagi pun nak bulan puasa dah kan , jadi elok sangat lah mengemas ni. sampai dah kul 1.30 masih tak siap2 lagi. Asyik berenti layan kids. Nama pun ada anak kecikkan. Untung sangat kalau leh straight buat keja.

Plan nak gi Jaya Jusco Melaka. Nak gi giant cari jus kurma. Ntah jadi ke tidak, bilik tak siap kemas lagi.


ni katil ni , kena bukak sebab dah tak selamat tidur atas,
sebab adam dok nak terjun katil aje

sebahagian dari kotak2 yg nak kena pindahkan

Adam, baru terlelap lepas melalak panjang, susah nak tido
sebab dah ngantuk sangat

3 comments:

sarahaiman@iowa said...

pindah rmh ke k.bina?

bina said...

oh ubah suai bilik je, nak pindah tahun depan, insyaAllah.

Anonymous said...

america concrete mlds render protocol whichever order carries societykorea troikaa provost
lolikneri havaqatsu