Wednesday, December 24, 2008

Sleepy eyes

Bangun2 je tidur perut ku dah sedia masuk angin. Uwek2 tak sudah2 layan angin. Dan perut ku memulas akibat kurang tidur. Malam tadi menanti sang suami balik kerja. Biasa2 11.45 dah sampai tapi malam tadi drag sampai kul 1 pg. Memang dah lama aku tak dapat bangun kalau dia balik malam. tapi entah malam tadi dapat control anak supaya jangan ligat sangat dan dapat tidurkan diorang awal jadi aku ada sikit kelapangan dan tak letih sangat maka tu sebab aku dapat bertahan hingga 1 pagi.

Niat dihati nak makan sama, tapi sampai2 rupa2nya dia dah makan. oh ok lah. aku cuba lelapkan saje mata yg dah sedia mengantuk sesangat. tak lelap2 pulak. aku bangun bancuh susu nak lawan kan perut yang dah bermuzik yang mengganggu proses tidur.

Akhirnya aku hanya dapat lelapkan mata bila dah nak hampir jam 3 pagi. Berselangkan dengan bangun dek rengekkan Adam.

Tensi pulak laaaaa bila tetiba je dengar alarm 5.30 dah berbunyi.

Dan hasilnya , aku tak bermaya di opis hari ni..

zzzzzzzzzzzzzzzz........zzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........zzzzzzzzzzzzzzz

0 comments: