Tuesday, December 23, 2008

Haiwan yang bertopengkan manusia

Rasanya binatang pun tak buat macam ni.

waktu ke kedai makan tadi aku terbaca tajuk berita di halaman yang sedia terselak "Dua beranak nafsu haiwan" cari dalam harian metro.

Bayi perempuan usia 20 bulan, sanggup nye diorang ni buat. Boleh kan kemaluan bayi ni di radak dengan "senjata" diorang tu. Bapa umur 30 tahun dengan anak 16 tahun. Astaghfirullah.....

Meluap2 rasa marah.

Sedang kita semua leka dengan isu2 semasa sekarang yang macam2, ekonomi, politik, bencana alam, bla..bla...bla... tapi masalah utama - sosial dan jenayah cam ni hampir terlepas pandang. kat mana punca kejadian ni boleh berlaku??????

1 comments:

sarahaiman@iowa said...

ASTAGHFIRULLAHAL 'AZHIMMMMMMMMMMMMMM..tekejut jaja bece entry nih..mmg binatang dan haiwan betulla..atau lebih cocok dikategorikan lebih rendah dr haiwan sbb haiwan pun pandai syg ank..

hish..minatk dijauhkan perkara2 yg dila'nat Allah nih..