Tuesday, May 12, 2009

HOT !

Apa yg HOT? bukan sales, tapi the weather. saya keluar juga tengahari tadi walaupun panas terik, tapi tak kisah lah naik kereta je ada aircond, bukan kena jalan kaki pun.

Nak kena ke pejabat pos nak pos Cloth Diapers untuk replacement dan nak kena deposit kan cek rebet dari insuran AM Assurance yg saya terminate tahun lepas.

Aircond saya tetiba jer problem, terus call suami, sebab macam pernah happened dan dia bukak bonet, ntah apa yg dia touched dengan jari jemari ajaibnya (ajaib ke??) terus ok.
ikut arahannya...

baru saya nampak, kipas aircond , besar! tapi dia tak pusing , itu sebab la saya macam di panggang kat dalam keta tu.

Ada satu black box....black box apa lak.... dalam tu ada beberapa fius. abang suh saya tekan lah yg mana2 sebab dia pun tak leh imagine yg mana satu. satu persatu saya tekan.... akhirnya dapat fius yg tepat. baru kipas besau tu berpusing. tapi baru brape kilometer saya bergerak, saya kembali dipanggang.... uhhh takkan la saya nak berenti lagi kat tepi jalan tu buat keja tu semula, tahan je lah sampai ke opis.

lepas tu, boleh pulak saya tertinggal address receiver tu.... hmmm nampaknya beli je pos ekspres tu dan bawa pulang dulu, esok baru pos.

0 comments: