Tuesday, May 19, 2009

Persepsi

Kadang-kadang saya membuat tanggapan @ membuat kesimpulan terhadap seseorang daripada cerita yang saya dengar. Tapi kemudiannya saya berfikir semula dan memperbetulkannya

Tapi kali ini kesimpulan yg saya buat awal2 adalah benar.

Sedih saya kerana hari ini saya dijerkah oleh orang seseorang hanya kerana ingin bercakap benar. Saya biasa berurusan dengan orang yg lebih tinggi pangkatnya dari sidia. tapi caranya yg cukup berhemah membuatkan sesiapa saja menerima secara terbuka teguran yg diberi, walaupun isunya lebih besar dari apa yg sedang saya sedang hadapi sekarang. Tapi sidia ni benar2 membuatkan saya tersinggung sekaligus membuatkan saya mengecopnya dengan 'Cop Mohor' - saya kena lebih hati2. tak payah lah saya nak buat2 baik, jauh sekali nak membodek.

Habis mood saya hari ni, masih berbekas di hati

0 comments: