Wednesday, May 27, 2009

Salah hari laaaa

Pagi tadi saya beria2 menghantar anak ke 3 destinasi berbeza, Nurin ke rumah Mak, Adam ke babysitter, Adib juga ke babysitter tapi lewat sikit sebab perlu ke klinik untuk dapat suntikan usia 3 bulan (tak ingat apa ke nama dos kali ni). Saya sengih je bila sampai ke klinik sebab jadi yang pertama, pn jururawat pun tak masuk lg, pintu klinik dah menganga dan saya tahu kejap lg beliau akan sampai dari rumahnya yang cuma sekangkang monyet di belakang klinik.

Bila dia sampai dan pandang saya, dia ajukan soalan yg nampaknya saya macam dah tersilap datang. Waaaahaaaaaa memang saya tersilap tarikh yang sepatutnya 9 jun. saya sendiri yng call dia untuk confirm tarikh baru tu 2 minggu lepas. hari ni punya appointment memang dah dibatalkan pun. dah la terpaksa masuk lambt, lepas tu tak memasal pg tadi saya kelamkabut sendirian menabur anak ke sana dan ke sini (encik suami kerja). nak efisyen sangat lah tu.

0 comments: