Monday, June 15, 2009

Pengalaman menyusu bayi


Dulu memang saya pernah rasa malu menyusukan anak dikhalayak ramai. Tapi dalam pada malu tu saya pernah menyusukan Nurin di dalam komuter. Suami tolong cover2 masa tu.

Masa giliran Adam pula, tak panjang tempoh dia menyusu, jadi saya tak banyak pengalaman dengan dia (kasihan Adam).

Bila Adib pula saya rasa, saya sudah semakin terbuka ttg bab2 menyusui bayi di public area. Dan pernah suami saya rasa ala2 nak cari tempat tersorok utk BF kan Adib. saya kata jangan risau, tau la saya nak cover line. Saya mungkin perlu punyai nursing cover, walaupun sekarang ni saya mampu cover dengan tudung je. Sementara Adib belum pandai selak menyelak boleh lg la kan. Time tu baru la sibuk2 nak shopping online cari NC yg lawa2.

1 comments:

haza said...

Wah.. dah besau baby... sonok la kakak n abg ada adik ya...