Monday, July 27, 2009

Cheezy Macaroni

Namanya pun dah sedap, dan memang sedap.

2 Hari saya bermalam di rumah MIL. Kira tak de banayk cerita lah, nak balik cepat ke apa ke sebab ada geng balik kg. Biras yg boleh ajak cerita-ceriti ada bersama.

Malam sabtu tu saya belek2 blog pn. su. Dia buat cheezy makaroni utk anak dia. terliur saya dibuatnya. kebetulan masa petang sabtu abang ajak saya ke Giant. Berpeket2 saya sapu bahan utk masak Makaroni. Tak ketinggalan juga bahan2 utk buat air longan.

Jadi pagi semalam kami bersarapan dengan Cheezy Macaroni. Tak cukup2, dua kali saya masak. Bukan la nak kata makaroni yg saya masak tu sedap, tapi macaroni di masak dengan cream cheese memang sedap.

:P

Mertua saya yg tak gemar makan2 yg pelik2. (pelik ke?) pun ikut makan, MIL melawak la pulak, ni nat basikal dah kena makan, sapa punya tayar basikal la kempis nanti....

Saya kena ulang masak, tapi tak tau bila pasal en suami dah keluar ayat2 cinta nak makan makaroni lg dan nak bagi kat jiran sebelah jugak. Semalam jiran sebelah bagi nasi ambang dalam mangkuk, takkan nak pulang mangkuk kosong kottttt....

0 comments: