Sunday, August 30, 2009

Menu hari ini

Menu tengahari dan petang Nurin dan Adam hanyalah bubur, bilis goreng tumbuk halus dan keropok ikan goreng. Itu saja yang membuka seleranya.





Menu saya dan abang untuk berbuka, croissant bersama crabstick. Hmm ada lah saya masak sayur dan udang, tp tak masuk dalam sesi photoshoot :)

Idea ni saya dapat dari croissant yg saya beli bulan lepas di Dunkin Donuts di Petronas R&R Seremban.


Resepi Untuk satu set,

Croissant dibelah tengah,

1 Crab Stick (saya celur sekejapan saja sebab tak lalu nak makan mentah2) kemudian tekan guna garfu biar dia pecah2 sedikit.

1 slice keju

sayur salad / kobis/ or tanpa sayur

tomato (few slices)

mayonis

sos cili / tomato. tp td saya guna sos cili thai

bubuh semua tu ke dalam croissant, dan terus boleh makan. crab stick boleh ganti dengan mayonis tuna juga. sedap juga.




0 comments: