Monday, September 7, 2009

Produced more milk

Akhirnya saya dapat miliki Spectra 3 idaman kalbu. sebenarnya selagi boleh bertahan express manually saya akan bertahan. tapi saya dah tak boleh pergi dah. cannot go bak kata orang.

stock dah hampir habiss. ada satu pagi tu saya express sambil bersedih2an. petang tu juga saya terus order Spectra 3. dan mujur ada stok. esok petangnya (jumaat) Spectra sampai ke tangan.
cumanya saya ambil yang paling, paling dan paling basic. single pumping. without bag. asalkan ia dapat bantu saya, dan menyenang kan kerja saya. ia dah memadai buat masa ini.

Abang kata bertahan dulu selagi boleh sebab dia kata nak belikan Spectra 7, cuma tunggu sebulan lagi. Ada durian runtuh kot. tapi alangkan nak tunggu 3 hari pun saya dah tak sanggup, inikan pula 1 bulan. Tak pe lah bajet tu boleh la tolong belikan Aksesorinya nanti sampai lengkap ya.



0 comments: