Thursday, October 15, 2009

Alam baru

Alhamdulillah saya selamat melapor diri bertugas di tempat baru.

My immediate boss, as far as i know dia ok.

Dari segi keselesaan kerja, tempat lama jauh lebih baik - ini bukan komplen ek.

Persekitaran tempat kerja- campur dengan para DOktor, pegawai sains dan nurse2 dari yg veteran sampai yg masih comel lote.

Sejak masuk isnin lepas saya dah pergi 2 jamuan raya. makan sampai sendat perut. Kat sini bayak Jabatan, jadi masing2 buat. Itu pun minggu lepas ceritanya dah banyak berlangsung, esok insyaAllah akan ada satu lg. Jimat duit belanja makan camni, hahhahahaa.

Kalau dulu keluar rumah kul 6.55 pagi tu dah tentu saya akan jadi pelumba F1, sekarang kurang sikit lah sebab jam 7.25 keluar pun masih sempat. Hmmm tempat keja dekat pun masih berlengah bertolak ke pejabat.

Waktu tengahari saya sempat ye ke Giant Muar. Seberang sungai je kan. Kalau dulu terperap je dalam pejabat waktu tengahari, tapi kalau saya nak sekarang saya dah boleh pergi cuci mata atau cuci poket. Mungkin hari Jumaat saya ada kesempatan balik rumah

:)

Selama ni jeles ngan kak ikin dan zura.

Kawan baru ada, tapi memandangkan dia masih bujang, nak gossip tentang anak, tak syok la pulakkan.

Kini saya masih dalam proses adaptasi dengan tempat kerja baru.................

0 comments: