Friday, November 6, 2009

Another skills


Sejak saya bekerja ditempat lama, agak bnyk perkara teknikal tak dapat saya dalami.


mgkin kerana ketidakcekapan saya membahagi masa.


Dan sejak saya berada di sini, saya cuba buat perkara baru, lebih kepada mendalami. kalau dulu cuma touch on the surface saja.
Hari ni bos cerita dengan kami ttg ubuntu,
Saya juga sedang belajar guna Adobe Photoshop. dan kalau dulu tak pernah pun usik ikon office publisher, tapi sekarang saya telah dan sedang menghasilkan output dari publisher.
Kat sini agak banyak event, jadi kadang tu kena la tolong buat banner or poster.
Malu giler dengan hasil kerja sendiri. Even saya orang IT tapi hasil kerja saya buruk (serius la.. tak kreatif)
Tapi tetap rasa bangga (bukan riak) :P bila kerja saya tu digantung dan ditampal didinding. kekekeke

0 comments: