Tuesday, May 27, 2008

Wedding, Shopping

Oleh kerana mak tak sihat so, Semalam aku harus mewakili mak ke 1 jemputan kahwin. Sampai kat sana aku masuk dengan adam je, nak cepat, pastu ibu saudara ku suh makan dulu, aku kata aku dah kenyang (konon dah berderet jemputan aku pergi) walhal aku memang dari rumah. Lepas salam keruk dan dapat berkat aku pun balik then decide utk ke bandar Muar, saje ronda2.


Singgah Wetex Parade Muar utk beli kelengkapan kami.

Aku belikan baju Nurin 2 pasang, Adam aku dah belikan Jumaat lepas masa pi bayar kereta haritu. Pastu abang beli tali pinggang RM90- cam mahal je kan, yg lama dah salin kulit (beli masa nak nikah dulu). dan aku beli kasut Carlo Rino - kasut paling mahal yg aku pernah beli hihihi. Ala biasa beli kasut memurah je. Tu abang kata kalau kira-kira aku beli kasut setahun murah2 pun tapi banyak pasang jumlah regenya sama dengan sepasang kasut dia yg pakai 2-3 tahun.

:)

Memang Pun....
yang sebelah kanan tu da salin kulit, yg kiri akan ambil alih tugas

1 comments:

Kak Laila said...

Cantik banget kasut ni..beli mahal2 pon puas hati.. bila pakai rasa satu kepuasan kan..