Friday, October 17, 2008

No money back guarantee

Tajuk tak de kena mengena, tapi ttg duit gak lah. I've been my moms account manager since last 2 years. Jadi every month mana2 hasil sawit yg owner dia dok jauh like KL or JB, i'm the one responsible to bank in the money.

Tapi ada seorang owner ni biasanya dia akan datang ambil duit hasil dia, tapi since dia dah tak sihat dan wife pun baru je passed away and anak2 nya bergilir2 ajak duk sekali, sat kat KL, sat kat Temerloh.

Pendek cerita, last 2 month , we manage to bank in duit dia into his daughter account. She is 'someone' i think kat one of the University.

After 2 month (yesterday) baru depa nak bgtau yg duit to tak received, no transaction appear. Apa yg aku ingat lepas bank in dulu, time tu gak aku call-tapi dia tak pick up phone. the aku sms dia-also no reply. so aku assume tak de masalh.

Jadinya hari ni (panas sungguh kat luar tu) aku dok cari fax service kat pekan merlimau. Mujur still simpan the bank slip. Kalau slip tak jumpa maunya jadi aku yg bersalah songlap duit. Banyak woooooooooooo, mana mau korek kasi ganti.

0 comments: