Tuesday, December 30, 2008

Mana Mood ni????

Mungkin sebab dah bercutian sekian lamanya since khamis, 25 Disember. Oh itu adalah hari ulangtahun pernikahan kami yg ke 5. Alhamdulillah masih utuh dan mudah2an terus diberkati Allah.

Makanya hari ni aku tak de mood, mengantuk.

Bersenang lenang juga sejak khamis kerana abang tak pergi kerja. tapi disebalik itu susah hati gak sebab bukan cuti bergaji. Jumaat lalu juga hari bersejarah sepupuku, kerana disandingkan dengan pilihan hatinya

Dan semalam sempat bawak anak2 window shopping ke Giant Muar. Ada booth "Learn English With Noddy". Memang best la buku ni, aku nak review lelebih pun tak pandai. Tapi sesuai la untuk anak2 melayu ni. Buku2 datang bersama dengan CD. Visual lebih menarik minat kanak2 dan proses belajar melalui visual adalah lebih cepat. Berbanding dengan kita nak duk ngan dia ajar dia satu2/sebijik2.

Bagi aku program / pakej ni memang la sangat best. Aku dah beli set Grolier sebelum ni. Grolier juga bagus cumanya kita kena spent banyak masa dengan dia dan mengajar, lepas tu ia agak sesuai bila anak2 dah pandai membaca, berbanding dengan yang noddy ni. Alahai, harap2 ada rezeki nak beli noddy ni. Nurin pun dah tertarik semalam dengan set ni bila dia duduk tgk CD yg diorang pasang dalam masa 1/2 jam. Berat je nak nak bangun pergi.

Ok lepas tu kami continue window shopping. hmmm selama duit. layan nurin main kat play park kat atas. puas dia dan lepas tu mintak naik kapal terbang pulak.


Dan Adam dah boleh berjalan few steps, 1, 2, 3, 4 jatuh. Nampakla dia nak usaha berjalan. tak la bermalas2an.


Semalam petang juga pi beli C3 Spirulina Gamat Emas. Orang2 kata good for Pregnant mom, pernah beli sebelum ni, tapi sebab rasa dia kurang syok, makanya aku tak continue. Tapi yg ini memang best, confirm best sebab perisa blackcurrant. Sesuai juga utk seisi keluarga sampai la ke baby. Beli 2 botol terus.

And hari ni adikku pepagi dah pi amik result PMR nya. Apa je result chai tahniah. itu yg telah diusahakan.

Ada plan nak ambik cuti lagi jumaat ni sebab cadang nak pi buat checkup kat swasta dan buat booking.

1 comments:

Anonymous said...

oh samela kite..8 dec. lps pun kitorg celeb. anniv. yg ke 5..smg jodoh k.bina n abg.acit bekekelan hingga ke syurga dan berbahagia bersama keluarga di dunia dan akhirat..=)