Friday, February 13, 2009

On MC but still @ d office

Pagi tadi aku ke hospital. Aku gagahkan juga drive walau tak larat. Cik abang nak hantar, tapi aku lebih rela dia uruskan anak2 ke rumah baby sitter. janji kul 8 tapi 8.15 br sampai, makanya orang dah berderet, tapi still boleh layan lagi.

Namaku diseru oleh dr. tak ingat nama dia tapi perempuan, dan mengandung juga. Baik, ramah.
Borak2.... termasuk ttg previous delivery. dan aku inform juga ttg last scan result yg baby ku skrg dah 3.6 kg. wah, ada potensi cecah 4kg lagi katanya. katanya, nanti kalau incase baby lebih 4 kg mungkin hosp akan amik keputusan untuk operate saje.... wahhhhhhh serammm pulak dengar.

perut ni memang dah asyik kerap mengeras dari sejak dari hujung minggu haritu. tapi aku tak inform kat doktor, malas kalau kena tahan sebelum masanya. Muka aku hari ni memang le tak ceria langsung, pucat.... doktor tgk lain macam agaknya , dia bg aku MC.

terima kasih doktor... tapi aku still kena ke pejabat juga.

kalau dah sampai pejabat tu memang le, tak leh nak fokus pada matlamat, ada saje anasir2 lain yng masuk .... perlu di selesaikan.

ntah nanti petang pukul berapa ntah leh balik. MC, MC tak membantu juga untuk aku berehat....

1 comments:

Azurah Anuar said...

kerja, kerja juga.

tapi jaga diri.

nantidah sakit siapa yang susah?

orang kat ofis macam tu juga nanti.