Friday, June 5, 2009

Pengalaman ttg breastfeeding

Saya kelakar baca pengalaman dari sini


" ....maka saya pun masuk dalam tandas ambil ‘bilik’ paling hujung..pam la saya kat situ..sekali ada orang masuk…entah macam mana pam avent saya berbunyi krok krek krok krek..orang kat toilet sebelah takut…(saya rasa laaa)

dia cakap..”hellooo…helloo”

saya diam aja.

then saya dengar dia cepat-cepat keluar..

adakah dia ingat saya ni hantu???

saya pun pelik kenapa saya tak menyahut…saya malas nak explain kalau ditanya saya sedang buat apa…hahahaa "

memang saya gelak baca ni sebab saya ada pengalaman yg sama. masa tu kat cubical office saya ni jiran sebelah staf lelaki (tak macam sekarang semuanya perempuan, bebas buat aktiviti memerah susu ibu). jadi time tu saya terpaksa pam susu ditandas (masa tu guna pam pureen -battery operated - senyap) saya juga ambil tandas paling hujung. tandas tu tandas pelajar. waktu saya mengepam saya dengar ada sekumpulan pelajar masuk -agak riuh rendah suara mereka. ntah macam mana tiba2 salah satu dari botol susu saya yg masih kosong, jatuh. saya beku kan diri, segan nak berbunyi konon sebab nnt apa lak diorang pikir dari tadi senyap dalam tandas, apa yg saya buat. keputusan saya mendiamkan diri sebenarnya menakutkan mereka, saya dengar suara2 diorang suruh kawan yg ada dalam tandas cepat2 keluar dalam keadaan ketakutan. gelak sakan saya masa tu, kesian pun ada. masa keluar dari tadas, saya cari2 juga kalau ada kumpulan pelajar di sekitar situ, tapi tak ada, ohhh nasib baik, kalau tak rasa segan jugak.

0 comments: